Mini-Market - program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych Pro

  • Producent: INSOFT
  • Dostępność: Jest
  • Cena netto: 1 750,00 zł 2 152,50 zł
Kontakt

Zapytaj o ten produkt 22 741 23 85

Stanowisko kasowo-magazynowe Mini-Market dla Windows® / Linux – w wersji rozszerzonej Pro zawiera pełną funkcjonalność Mini-Market Standard oraz dodatkowo wyposażone jest w moduły:

- Obsługa przenośnych inwentaryzatorów (CipherLab 8300 z oprogramowaniem od: Novitus, Torell)

- Obsługa sprawdzarek cen (Elzab LAN), Obsługa wag elektronicznych (Medesa Basic USB, Dibal K, CAS CL 5000).

 

Mini-Market pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu.

 

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.

Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych).

Mini-Market daje Personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.

Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.

Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in.: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.

Mini-Market raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów

Mini-Market umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru pomiędzy sklepami

Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.

Do zarządzania siecią sklepów wyposażonych w Mini-Market stosujemy oprogramowanie PC-Market 7 w wersji ze zdalnym zarządzaniem cenami na kasach:

PC-Market 7 w Centrali i Mini-Market w sklepach – rozwiązanie zaprojektowane do obsługi sieci sklepów własnych lub pracujących w ścisłej franczyzie. W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market pełni program PC-Market 7. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market 7. Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.


Przykładowe branże, w których zastosowane zostało rozwiązanie PC-Market oraz Mini-Market:
spożywcza
piekarska
ciastkarska
cukiernicza
mięsna
drogeryjna
gastronomiczna
fashion
obuwnicza
i wielu innych.