PC-Market - to program dla sklepu i supermarketu
PC-Market - jest przejrzysty i prosty w obsłudze
PC-Market i Konsola Kupca - to kompleksowy system do zarządzania siecią sklepów
Korzystając z programu PC-Market:
- Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary
- Prześledzisz dokładną historię towaru – od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki
- Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami – ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy
- Podglądniesz ile sklep „zarobił” – program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach
- Sprawdzisz bieżący stan kasy – w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera
- Sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami – wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy
- Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu – dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw
- Szybko wydrukujesz etykietki na półki i towary – możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów
- Zaoszczędzisz czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw – jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet lub na dyskietce
- Zachęcisz klientów do częstych zakupów – dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody za uzbierane punkty
PC-Market – to współpraca z większością modeli urządzeń:
- Kas fiskalnych:
- Elzab
- Novitus
- Posnet
- Sharp
- PC-POS (z drukarkami fiskalnymi: Posnet, Emar, Torell, Novitus, Elzab)
- oraz inne NCR, IBM, EuroPOS, Datecs, Innova...
- Drukarek fiskalnych:
- Elzab
- Novitus
- Posnet
- Emar
- Innova
- Torell
- Upos
- Przenośnych inwentaryzatorów
- Drukarek kodów kreskowych
- Czytników kodów kreskowych
- Wag elektronicznych
- Sprawdzarek cen
PC-Market – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:
- Finansowe:
- rejestr VAT zakupu i sprzedaży
- raport obrotu
- raport kasowy
- kontrola obrotów i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami
- Ilościowo-wartościowe:
- stany towarów i grup towarów w magazynach
- zakupy towarów i opakowań
- sprzedaż towarów i opakowań
- realizowane marże na poszczególnych towarach i grupach towarów
- obroty magazynowe i karta magazynowa (kompletna historia ruchu towaru)
- Zaawansowane analizy:
- koszykowe
- rotacji towarów konkretnego dostawcy
- obrotów związanych ze stałymi klientami
- zakupu, sprzedaży, marży i zapasu
- towarów zalegających
- Oraz wiele innych...
Oprogramowanie PC-Market to kompleksowa obsługa sieci sklepów:
System dla sieci sklepów, składa się m.in. z programów:
- zarządzającego centralą sieci sklepów – Konsoli Kupca
- obsługujących sklepy w sieci – PC-Market
- zajmującego się komunikacją w sieci – PCMRepl i JpcmRepl.
System zarządzający Siecią sklepów realizuje następujące cele:
- elektroniczny przepływ informacji – m.in. przesyłanie cenników towarów i dokumentów
- wykonywanie zbiorczych raportów ze wszystkich sklepów w sieci, eksport do systemu FK
- centralne zarządzanie towarami we wszystkich sklepach w sieci, np. narzucanie ceny, zakaz zakupu od wskazanego dostawcy, nakaz zakupu po wynegocjowanej cenie, itp.
- optymalizacja zamówień pod kątem doboru kontrahentów, warunków handlowych oraz sposobu realizacji
Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:
1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach. Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
- zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
- zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
- narzucić ceny detaliczne
- zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.
3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.
4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.
5. Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.
6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.
7. I wiele innych możliwości.