POSbistro - Loyality

  • Dostępność: Jest
POSbistro to innowacyjne oprogramowanie na tablet, które zastępuje drogie i przestarzałe systemy sprzedażowe.Wyróżnia je bogactwo funkcji przy zachowaniu prostej obsługi i niewielkich kosztów użytkowania. Dodatkowym bonusem są bezpłatne aktualizacje oraz wsparcie serwisowe w ramach wykupionego pakietu. Aplikacja POSbistro daje możliwość zarządzania lokalem zdalnie – z każdego miejsca na świecie!Wystarczy tablet z systemem Android i miesięczny abonament od 149 zł, abyś mógł unowocześnić swój lokal, zwiększyć jego wydajność, zdobyć zadowolenie klientów i cieszyć się rosnącymi zyskami.

 

Funkcje aplikacji POSbistro

 

Bezbłędna obsługa zamówień

  • Mobilna sprzedaż,
  • mobilna obsługa zamówień w lokalu i w dostawie,
  • możliwość dowolnego konfigurowania menu, wprowadzania składników potraw, dodatków, wariantów,
  • możliwość dodania pizzy do menu,
  • kontrola czasu realizacji zamówień,
  • możliwość wyboru kolejności serwowania potraw,
  • możliwość podziału dania na mniejsze porcje,
  • kontrola stolików w lokalu (lista gości, zamówienia, rachunki otwarte/zamknięte),
  • możliwość definiowania wielu sal i liczby stolików w salach,
  • możliwość wprowadzania zniżek/rabatów/promocji,
  • możliwość przypisania kierowcy do zamówienia w dostawie.

Wygodne płatności i rachunki

  • Obsługa różnych form płatności,
  • obsługa waluty przypisanej do lokalizacji,
  • integracja z drukarkami fiskalnymi, wydruk rachunków i pełna fiskalizacja,
  • drukowanie rachunków bezprzewodowo (przez Bluetooth),
  • obsługa drukarek bonowych,
  • możliwość wygenerowania faktury, wydrukowania jej lub przesłania e-mailem,
  • możliwość zmiany formy płatności rachunku,
  • możliwość prowadzenia otwartych rachunków ogólnych,
  • automatyczne naliczanie ceny usługi dla sprzedaży w lokalu lub w dostawie.

Wygodne zarządzanie danymi i czytelne raporty

  • Przechowywanie danych w chmurze, synchronizacja danych w czasie rzeczywistym,
  • zarządzanie magazynem i zaopatrzeniem, obsługa dokumentów magazynowych,
  • możliwość tworzenia zamówień do magazynu,
  • liczne statystyki sprzedaży, raporty i wizualizacje sprzedażowe,
  • definiowanie listy użytkowników pracujących w danej lokalizacji,
  • monitorowanie czasu pracy,
  • raporty kasowe,
  • możliwość ustawienia godziny zakończenia doby.