Program WAPRO MAG 365 BIZNES (1 stanowisko)

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: WAPRO
  • Dostępność: Jest
  • Cena netto: 499,00 zł Cena brutto: 613,77 zł

WAPRO 365 to nowa linia produktów, ze zmienionym systemem licencjonowania - z bezterminowego na czasowy (abonamentowy). Oznacza to, że program będzie działał w pełni tak długo na jak długo zostanie zakupiona licencja na jego pracę (aż do 365 dni)
Program WAPRO MAG jest jednym z najpopularniejszych programów sprzedażowo-magazynowych, dostępnym w sprzedaży od 1994 roku. Do 2017 roku program ten był powszechnie znany pod nazwą WF-Mag. Jest programem tak wszechstronnym, że z powodzeniem wykorzystują go zarówno małe, jednoosobowe firmy, jak również te większe z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw posiadające sieć filii, oddziałów lub placówek sprzedaży detalicznej. Sprawdza się zarówno w firmach handlowych, jak i handlowo-usługowych, a także produkcyjnych. Wykorzystywany zależnie od potrzeb danej firmy może być postrzegany przez użytkownika np. jako wyłącznie program do fakturowania lub tylko do prowadzenia magazynu, jednak zawsze obejmuje wszystkie aspekty prowadzonej przez użytkowników działalności handlowej. Jest programem opartym na technologii klient- serwer co oznacza że składa się z dwóch części: bazy danych Microsoft SQL Server w wariancie Express Edition którą otrzymujemy bezpłatnie oraz z aplikacji użytkowej WAPRO MAG. Wszystkie wprowadzane w aplikacji dane trafiają do bazy danych z którą aplikacja musi być połączona.

W programie możemy utworzyć dowolną liczbę użytkowników którzy mogą mieć  dostęp do wszystkich funkcji programu lub też możemy dodawać im określone uprawnienia które ograniczają dostęp użytkownika do danych funkcji programu np. użytkownik ma możliwość podglądu zamówień od odbiorcy, ale nie ma możliwości ich edycji. Program WAPRO MAG BIZNES podobnie jak wariant START został zaprojektowany dla firm prowadzących swoją działalność na terenie Polski – umożliwia zatem wystawianie jedynie dokumentów krajowych w walucie krajowej lub obcej. Inną funkcjonalnością wyróżniającą ten wariant programu WAPRO MAG jest możliwość wygenerowania do trzech własnych zestawień. Zgodnie z warunkami licencji istnieje możliwość prowadzenia na jednej licencji do trzech oddziałów firmy jeśli wszystkie posiadają ten sam NIP. Od tego wariantu możemy korzystać z Modułu Serwisu, a także prowadzić w programie wiele firm (każda jednak musi nabyć osobną licencję).

Moduły programu WAPRO MAG

Niezależnie od wariantu program WAPRO MAG zawiera w sobie trzy podstawowe moduły:

  • Moduł zarządzania magazynem – pozwala na sprawne zarządzanie zapasami magazynowymi firmy dzięki narzędziom pozwalającym na pełną automatyzację pracy osób obsługujących magazyn.
  • Moduł zarządzania sprzedażą – pozwala na wsparcie wszystkich procesów związanych z transakcjami handlowymi prowadzonymi przez firmy zaczynając od wprowadzenia faktury zakupowej, poprzez ustalenie polityki cenowej (cenniki), wystawienie zamówienia i kontrolę stanu jego realizacji, kończąc na wystawieniu dokumentu sprzedaży, a następnie na jego podstawie wykonaniu raportu np. osiągniętego zysku czy rentowności. W skład tego modułu wchodzi okno sprzedaży detalicznej automatyzujące i upraszczające prace punktów sprzedaży detalicznej.
  • Moduł finansowy (rozrachunków) – uzupełnia powyższe moduły pozwalając na sprawowanie pełnej kontroli nad finansami firmy i rozliczeniami z klientami. Częściami składowymi modułu są rejestry rozrachunków, operacji bankowych oraz kasowych.

Współpraca z innymi programami

Program WAPRO MAG jest w pełni dostosowany do współpracy z innymi programami Asseco WAPRO. WAPRO MAG BIZNES współpracuje z programami księgowymi WAPRO KAPER oraz WAPRO FAKIR. WAPRO MAG wraz z innym programem księgowym może być zainstalowany na rozłącznych bazach danych lub jednej, zsynchronizowanej bazie danych. Zaletą pracy na jednej zsynchronizowanej bazie danych jest możliwość bezpośredniego przerzucenia dokumentów między programami z pominięciem modułu eksportu, natomiast wadą tego rozwiązania jest konieczność aktualizacji wszystkich programów pracujących na tej bazie w jednym czasie.

Wariant BIZNES programu WAPRO MAG współpracuje z platformą e-commerce WAPRO abStore umożliwiając dwukierunkową współpracę między programem a sklepem internetowym, a także programem WAPRO AUKCJE pozwalającym na dwustronną synchronizację z platformą aukcyjną Allegro – wystawianie i zarządzanie aukcjami oraz pobieranie danych o sprzedaży z aukcji.

Ponadto ten wariant w pełni współpracuje z programami:

  • WAPRO ANALIZY w wariancie BIZNES – programem przeznaczonym do generowania zaawansowanych, wielowymiarowych analiz
  • WAPRO MOBILE – programem przeznaczonym dla firm którzy posiadają handlowców pracujących w terenie, który pozwala tym handlowcom na połączenie się z bazą programu WAPRO MAG i np. zebranie zamówienia od klienta lub wystawienie mu faktury. 

Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi.

Do programu WAPRO MAG w wariancie BIZNES możemy podłączyć następujące urządzenia zewnętrzne:

  • drukarki fiskalne,
  • czytniki kodów kreskowych
  • wagi elektroniczne
  • wagi etykietujące
  • sprawdzarki
  • kasy fiskalne
  • drukarki etykietujące
  • terminale płatnicze
  • centralę telefoniczną VOIP SLICAN (protokół XML)

Lista urządzeń z którymi współpracuje program dostępna jest pod linkiem: https://wapro.pl/erp/sprzedaz-magazyn/zakres-funkcjonalny/

Usługi subskrypcyjne

Usługi subskrypcyjne są funkcjonalnością dostępną tylko dla posiadaczy aktualnej wersji programu i ich wygaśnięcie następuje wraz z końcem roku kalendarzowego w którym kończy się okres obowiązywania danej wersji. 

  • Wysyłka SMS -  funkcjonalność wysyłki SMS-ów za pośrednictwem bramki InfoBIP lub SMSAPI. 
  • Moduł paczek kurierskich – umożliwia nadawanie paczek poprzez tzw. funkcje API udostępniane przez operatorów przesyłek. Obecnie WAPRO MAG umożliwia komunikację z API: apaczka.pl, Inpost Paczkomat (nowe API SHIPx) - w tym paczki Allegro minikurier 24 Inpost oraz Allegro minikurier 24 Inpost (za pobraniem), RUCH24 (Paczka w Ruchu), DHL, Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej, DPD, GLS.
  • Moduł Przelewy24 - integracja z usługą Przelewy24 dostarczaną przez firmę PayPro. Jest to znany ze sklepów internetowych system płatności pozwalający na szybkie uregulowanie zapłaty za pośrednictwem zewnętrznego operatora. Umożliwia ona wygenerowanie płatności internetowej oraz wysłanie linku do takiej szybkiej płatności w formie linku w wiadomości e-mail lub w formie kodu QR i linku na wydruku faktury i zamówienia.
  • WAPRO RODO jest modułem dostępnym bezpłatnie jako usługa subskrypcyjna dla posiadaczy aktualnej wersji programu. Przeznaczeniem programu jest ułatwienie osobom odpowiedzialnym w firmach za bezpieczeństwo danych osobowych przestrzegania wymogów ochrony danych osobowych zawartych w rozporządzeniu RODO w zakresie rozliczalności i ograniczenia celu oraz realizacji praw podmiotów danych takich jak: prawo do bycia zapomnianym, prawo dostępu oraz prawo do przenoszenia danych. Program WAPRO RODO pozwala na prowadzenie zarówno rejestrów dotyczących elektronicznych zbiorów danych, jak i rejestrów dotyczących zbiorów danych przetwarzanych w formie papierowej.

Moje konto WAPRO ERP

Moduł Moje Konto WAPRO ERP umożliwia zamawianie nowych wersji programu, kupowanie nowych produktów i usług oraz zarządzanie licencjami. Aplikacja wykorzystuje ten sam login i hasło, które jest używane do systemu Asystent WAPRO. Moduł może być uruchamiany z Menu Pomoc lub pulpitu informacyjnego programu lub bezpośrednio z pulpitu systemu Windows. Korzystając z modułu mamy:

  • Wgląd w pełną historię i stan posiadania swoich licencji.
  • Bezproblemową szybką aktualizację wszystkich licencji w jednym miejscu.
  • Podgląd kiedy kończą się licencje czasowe.
  • Możliwość pobierania certyfikatów do poszczególnych licencji.
  • Szybką możliwość kalkulacji kosztów aktualizacji licencji.
  • Możliwość dokonania opłaty zamówienia przez płatności internetowe.
  • Podgląd pozycji zapisanych zamówień.
  • Zaznaczanie i filtrowanie licencji.
  • Grupowe zamawianie licencji.
  • Prezentowanie uwag zamówienia.
  • Sortowanie licencji według daty wygaśnięcia licencji.
  • Oznaczenie kolorami daty ważności licencji (czarny: licencja aktywna, szary: licencja wygasła, pomarańczowy: licencja ważna w przedziale 30 do 60 dni, czerwony: licencja ważna krócej niż 30 dni).
Ogólne        
   Prestiż Plus  Prestiż Biznes Start
Możliwość pracy w sieci
Elektroniczna wymiana danych w programie Biuro Rachunkowe Online
Możliwość wysyłania SMS bezpośrednio z aplikacji
Automatyczne pobieranie kursów walut z NBP oraz ECB
Listy szczegółów na oknach dokumentów i kartotekach
Konfiguracja czcionek na listach dokumentów dla użytkownika
Konfiguracja tła aplikacji dla użytkownika
Optymalizacja pracy terminalowej poprzez wyłączanie grafik w programie
 
       
Magazyny
       
   Prestiż Plus  Prestiż Biznes Start
Liczba magazynów i oddziałów
 bez limitu bez limitu bez limitu  1
Możliwość prowadzenia wielu firm w programie
   
Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do magazynu
   
Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do waluty
   
Sprawdzenie stanów magazynowych w innych magazynach indywidualnie dla asortymentu
   
Możliwość przeglądania całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu
   
Przesunięcie międzymag.
   
Dokumenty przesunięć międzymag. odłożone w czasie
   
Możliwość wzajemnego kasowania i modyfikacji dokumentów MM w magazynach
   
Możliwość definiowania nagłówków tekstowych do wydruku na dokumentach
   
 
       
Dokumenty handlowe
       
 
 Prestiż Plus   Prestiż Biznes Start
Wsparcie dla różnego rodzaju dokumentów handlowych (faktury, paragony rachunki itp.)
 
Moduł szybkiej sprzedaży detalicznej
 
Generator dokumentów seryjnych (faktury abonamentowe)
 
Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów
 
Możliwość blokowania dokumentów przed edycją
 
Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy
 
Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów
 
Faktury uproszczone
 
Faktury RR
 
Faktury zaliczkowe
 
Faktura zaliczkowa krajowa w walucie
 
Faktura zaliczkowa nie krajowa w walucie
 
Możliwość modyfikacji specyfikacji faktury końcowej do faktury zaliczkowej
 
Faktury krajowe w walucie
 
Naliczanie kosztów dodatkowych dla faktur krajowych zakupu w walucie
 
Faktury marża
 
Faktura nieobrotowa
 
Faktura ProForma
 
Faktury MP – Metoda kasowa
 
Faktura - MP
 
Obsługa wielu momentów podatkowych VAT
 
Eksport/import faktur w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD
 
Automatyczne/ręczne generowanie deklaracji Intrastat
 
Eksport deklaracji Intrastat do pliku XML
 
 
       
Dokumenty
       
 
 Prestiż Plus Prestiż Biznes Start
Moduł obsługi akcyzy od wyrobów węglowych
 
Dokumenty dostawy na wyroby węglowe
 
Automatyczne przygotowanie i drukowanie deklaracji AKC-WW
 
Zestawienie dokumentów dostaw wyrobów węglowych
 
Automatyczne tworzenie dokumentów dostaw wyrobów węglowych na podstawie dokumentów magazynowych / handlowych
 
Zestawienie zużytych wyrobów węglowych
 
Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość akcyzy
 
Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość marży
 
Tworzenie własnych typów dokumentów magazynowych
 
Dokumenty SAD i praca w innych walutach
 
Dokumenty SAD z opcją Przychód odłożony w czasie
 
Dokumenty PZ odłożone w czasie
 
Eksport/ import dokumentów między oddziałami
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymag. i zamówień)
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymag. i zamówień)
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymag. i zamówień)
Definiowalne klasyfikacje dokumentów
 
Transakcje wewnątrzwsp. (UE)
 
Możliwość automatycznego rozchodowania dostępnej ilości dla zaznaczonych towarów
 
Alokowanie dostawy w momencie zatwierdzania pozycji, co pozwala zwiększyć bezpieczeństwo przy jednoczesnej pracy wielu użytkowników w jednym systemie
 
Tworzenie remanentu oraz bilansu otwarcia
 
Remanent cząstkowy (możliwość sprzedawania towarów nie uwzględnionych w remanencie podczas prowadzenia remanentu w magazynie)
 
Konfiguracja numeracji wszelkiego rodzaju dokumentów (handlowe, magazynowe itp.) z możliwością rozbicia numeracji dla poszczególnych magazynów oraz możliwością zmiany w dowolnym momencie w roku
 
Możliwość wyboru numeracji ręcznej lub automatycznej
 
Powielanie wystawionych dokumentów
 
Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
 
Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
 
 
 
 
 
 
Asortyment
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Tworzenie kartotek z wykorzystaniem kategorii towarowych oraz kategorii wielopoziomowych
 
Powielanie asortymentu
 
Obsługa numerów serii i dat ważności
 
Obsługa kodów egzemplarzowych
 
Import artykułów z pliku CSV
 
Eksport / import kartoteki asortymentu w wewnętrznym formacie TXT
 
Możliwość wykorzystania wbudowanych operacji dodatkowych dla towarów (np. grupowa zmiana cena dla zaznaczonych pozycji)
 
Zaawansowane grupowe operacje zmiany cen oraz danych handlowych dla zaznaczonych towarów
 
Nieograniczona ilość rubryk cenowych dla towarów
 
Eksport / import cen sprzedaży z pliku Excel
 
Zależność cen: procentowa, kwotowa, walutowa
 
Definiowanie cen promocyjnych
 
Definiowanie minimalnego narzutu dla towaru
 
Możliwość blokowania rabatowania pozycji
 
Możliwość podpinania zdjęć pod asortyment
 
Eksport do MS Excel
 
Możliwość konfiguracji kolumn w kartotekach
 
Definiowanie atrybutów dla towaru do automatycznego generowania deklaracji Intrastat
 
Możliwość tworzenia i drukowania etykiet towarowych
 
Protokoły przecen
 
Analiza historii przychodów i rozchodów towarów
 
Prezentowanie szczegółów asortymentu na listach szczegółów
 
Analiza płynności towarów
 
Analiza dostaw i pozostałych ilości z danej dostawy
 
Definiowanie zamienników
 
Definiowanie sprzedaży wiązanej
 
Obrót opakowań zwrotnych
 
Okno szybkiego podglądu szczegółów
 
Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności
 
Personalizacja konfiguracji kolumn
 
Personalizacja kolorów na liście artykułów dla stanów min/max lub ceny promocyjnej
 
Opcja planowane dostawy i planowane odbiory
 
Wydruk etykiet towarowych
 
 
 
 
 
 
Kontrahenci
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Możliwość tworzenia kartoteki kontrahentów z podziałem na różne klasyfikacje
 
Możliwość stosowania wirtualnych schematów rachunków bankowych dla kontrahentów
 
Specjalny typ kontrahenta „Operator płatności” ułatwiający rozliczenia z operatorami płatności np. Poczta Polska czy operatorzy płatności elektronicznych
 
Wbudowane operacje grupowe dla kontrahentów
 
Możliwość stosowania cenników indywidualnych
 
Eksport / import kartoteki kontrahentów w wewnętrznym formacie TXT
 
Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów
 
Cenniki indywidualne dla wybranych kontrahentów
 
Możliwość kopiowania cenników indywidualnych pomiędzy kontrahentami
 
Cenniki indywidualne w walucie dla wybranych kontrahentów oraz dla grup kontrahentów
 
Możliwość blokowania sprzedaży dla założonych kryteriów np. przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie
 
Tworzenie i drukowanie etykiet adresowych
 
Program lojalnościowy
 
Okno szybkiego podglądu szczegółów
 
Prezentowanie szczegółów kontrahentów na listach szczegółów
 
Personalizacja konfiguracji kolumn
 
Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta na dokument np. o specjalnych warunkach sprzedaży
 
Wydruk etykiet adresowych
 
 
 
 
 
 
CRM
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
CrM (uproszczony moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem)
 
Funkcja kalendarza prezentująca zadania
 
Kalendarze zadań w stylu Outlook Office
 
Wysyłanie wiadomości email do kontaktów przydzielonych w zadaniu
 
Powielanie zadań
 
Tabele dodatkowe dla zadań CrM
 
Pola dodatkowe do zadań CrM
 
 
 
 
 
 
Rozrachunki
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza
 
 
 
 
 
 
Dokumenty finansowe
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Tworzenie dokumentów kasowych oraz bankowych wraz z możliwością tworzenia raportów kasowych i bankowych
 
Definiowanie własnych form płatności
 
Elektroniczne polecenie przelewu dla zaznaczonych dokumentów
 
Możliwość tworzenia/modyfikowania schematów elektronicznego polecenia przelewu
 
 
 
 
 
 
Współpraca z innymi programami Asseco WAPRO
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Współpraca z systemem księgowym WF-FaKir dla Windows
 
Współpraca z programem księgowym WF-KaPeR dla Windows
 
Współpraca z systemem WF-Analizy
 
Możliwość publikacji analiz jako natywne raporty programów w WF-Mag oraz WF-FaKir
 
 
 
 
 
 
Zamówienia
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Zamówienia
 
Możliwość zmiany statusów zamówień
 
Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
 
Możliwość definiowania własnych statusów zamówień
 
Historia zmian statusów zamówienia
 
Analiza zamówień i rezerwacji
 
Zaawansowana analiza zamówień oraz automatyczny generator zamówień do dostawców
 
Automatyczna realizacja zamówień na dokument magazynowy lub handlowy
 
Zamówienia walutowe
 
Możliwość realizacji zamówień z różnych magazynów na jeden dokument handlowy
 
Oferta imienna
 
Realizacja wielu zamówień na wybrany dokument handlowy (fakturę) lub magazynowy
 
Zestawienie sumaryczne stany zamówień i rezerwacji
 
Zaawansowane operacje grupowe na zamówieniach (np. grupowe rezerwowanie towarów lub zdjęcie rezerwacji)
 
Automatyczne generowanie zlecenia montażu na zamówione produkty
 
Eksport/import zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD
 
Eksport/import zamówień do pliku TXT
 
Eksport/import pozycji zamówienia do pliki TXT
 
Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
 
 
 
 
 
 
Kompletacja produktów
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Moduł kompletacji produktów
 
Możliwość automatycznego generowania zamówień na brakujące składniki
 
Możliwość automatycznego przeliczania cen produktu względem cen zakupu
 
Zlecenia produkcyjne odłożone w czasie
 
Możliwość zakładania wielu wariantów produktów dla tego samego towaru z różnymi definicjami
 
Generowanie zleceń produkcyjnych z wybranych dostaw
 
Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych
 
Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych z wykorzystaniem zamienników
 
Zestawienie zapotrzebowanie na składniki (zbiorcze/indywidualne)
 
Zestawienie występowanie składnika w produktach
 
 
 
 
 
 
Raporty i zestawienia
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystal Reports
 
Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Reporting Services
 
Kreator zestawień
 
z możliwością zapisu do 3 zestawień
Elastyczne metody filtrowania do generowania zestawień
 
Automatyczny transfer zestawień do formatu PDF i RTF
 
Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów
 
Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników
 
Możliwość oznaczania zestawień jako ulubione
 
Dodatkowa konfiguracja raportów wbudowanych
 
Możliwość wskazania pliku z logo firmy do umieszczenia na wydrukach
 
 
 
 
 
 
Użytkownicy i uprawnienia
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Liczba użytkowników
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
Możliwość nadawania uprawnień dla grup
 
 
 
Definiowanie uprawnień warunkowych dla poszczególnych magazynów lub operacji
 
Blokowanie oglądania cen zakupu
 
Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi
 
Analiza aktywności użytkowników
 
 
 
 
 
 
Urządzenia zewnętrzne
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Współpraca z kolektorami danych
 
Współpraca z wagami elektronicznymi
 
Współpraca z kasami fiskalnymi
 
Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych
 
Współpraca z drukarkami etykietującymi
 
 
 
 
 
 
Dodatkowe rozszerzenia
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe)
 
Tabele dodatkowe - tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports
 
Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów
 
Gniazda rozszerzeń - możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonalności (również wykorzystujących tabele dodatkowe)
 
Definiowanie pól dodatkowych (10) w różnych miejscach w programie
 
Definiowanie słowników dodatkowych dla pól dodatkowych
 
Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów
 
 
 
 
 
 
Inne
 
 
 
 
 
  Prestiż Plus 
Prestiż
Biznes
Start
Dostępny administrator baz danych do zarządzania bazami programu
 
Dostępny archiwizator baz danych z możliwością kompresji ZIP oraz automatycznego tworzenia backupów, w połączeniu z harmonogramem systemowym
 
Dostępny konfigurator SQL – pozwala automatycznie skonfigurować serwer do pracy z programem
 
Dostępne mechanizmy kontroli poprawności danych