Dobry klient to ... stały klient. Ta stara prawda jest nadal jakże aktualna. Według opinii ekspertów koszt pozyskania nowego klienta kilkukrotnie przewyższa koszt "utrzymania" już zdobytego.
Doceniasz lojalnych klientów? Pozwól by i oni poczuli się docenieni. Pomocą w realizacji tego zadania będzie własny program lojalnościowy. Wystarczy jedynie określić zasady programu i poinformować o nim klientów. Gotowe!
Do czego służy?
Program SOGA obsługuje trzy rodzaje kart:
Dwa pierwsze typy są obsługiwane w wersji podstawowej. Jedynie obsługa własnego systemu lojalnościowego wymaga zakupu modułu dodatkowego.
W celu uruchomienia systemu lojalnościowego dla klientów musimy określić jego podstawowe zasady:
Sposób naliczania punktów – ile punktów lojalnościowych otrzyma klient po zakupie danego produktu lub grupy produktów. Możemy ustalić jedną z dwóch opcji:
Wartość 1 punktu – kwotę na jaką zamieniany jest 1 punkt podczas płatności punktami lojalnościowymi.
Rozliczanie punktów – czy podczas płatności punktami klient otrzymuje kolejne punkty.