Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest nieustannie doskonalone zgodnie z ich sugestiami.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjność obsługi dzięki czemu unikamy długotrwałych i kosztownych szkoleń personelu.
Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji. Wielu właścicieli decyduje się na samodzielne wdrożenie systemu co dodatkowo obniża koszty nowego systemu. Załączony do programu szczegółowy podręcznik ułatwia rozpoczęcie pracy bez żadnych trudności nawet mniej doświadczonym użytkownikom komputera.
Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs sprawiają, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotna cechą jest również to, iż system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego obiektu.
Modułowa konstrukcja pozwala na dostosowanie oprogramowanie do własnych potrzeb bez konieczności zakupu funkcjonalności niewykorzystywanej w danym obiekcie.
SOHO wraz z programem dedykowanym do obsługi sterfy wellness SOSPA oraz programem gastronomicznym SOGA stanowią kompleksowe rozwiązanie dla każdego obiektu branży hotelarsko-turystycznej.
Dane techniczne
SOHO będąc w pełni funkcjonalnym programem w wersji podstawowej stanowi również doskonałą bazę umożliwiającą rozbudowę systemu o dodatkowe moduły. W ramach programu bazowego zawarta jest obsługa wszystkich najważniejszych funkcjonalności związanych z obsługą obiektu.
graficzna prezentacja obłożenia obiektu
obsługa rezerwacji (indywidualnych i grupowych) połączonych z ich potwierdzeniami oraz overbooking’iem
prowadzenie książki meldunkowej
różne warianty rozliczania pobytów: wiele pobytów/jeden dokument, jeden pobyt/wiele dokumentów, wielokrotne rozliczanie pobytu i możliwość rozliczenia pobytu bez dokumentu sprzedaży
rozliczenia finansowe z klientami – rachunki, faktury zaliczkowe, faktury VAT w PLN i walucie
planowanie wyżywienia łącznie z przygotowaniem odpowiedniego raportu dla kuchni
rozliczenia opłaty klimatycznej i automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS
obsługa dostawek, depozytów, parkingu
prowadzenie mini sklepu np. na recepcji
poczta wewnętrzna wykorzystywana do komunikacji pomiędzy pracownikami
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.