Wdrożenie kasy fiskalnej - tradycyjnie czy online?

Tradycyjne wdrożenia dotyczące kas i drukarek fiskalnych pozwalają na osobiste spotkanie z naszym specjalistą.
Odbywa się to w naszych biurach lub u klienta we wskazanym miejscu.
Co zawiera tradycyjne wdrożenie kasy lub drukarki fiskalnej:
- instalację urządzenia, a w przypadku drukarek fiskalnych także jej podłaczenie do komputera i konfigurację w programie sprzedażowym
- szkolenie z obsługi urządzenia (sprzedaż z uwzględnieniem zakończenia paragonu poprzez płatność gotówką,kartą, przelewem itp;
sprzedaż z NIP nabywcy, korekty i anulacje paragonu, raporty dobowe i miesięczne
- szkolenie dotyczące programowania urządzenia (towary/usługi - dla kas fiskalnych, ustawienia wifi itp.)
- szkolenie z obsługi technicznej urządzenia (wymiana papieru, zasilanie itp.)
- szkolenie z kwestii prawnych (pomyłki, zwroty itp.)
- przekazanie dokumentacji do urządzenia (książka serwisowa, zgłoszenie itp.)
- przekazanie materiałów/instrukcji video

Wdrożenia dotyczące kas i drukarek fiskalnych są również dostępne online, dzięki czemu mogą być realizowane bez ograniczeń czasowych i miejcowych.
Po zamówieniu urządzenia i opłaceniu proformy/faktury wysyłamy kasę lub drukarkę gotową i zaprogramowaną do uruchomienia.
Podczas wdrożenia korzystamy z rozwiązań, które umożliwają kontakt w wersji spotkania video (Messenger, Clickmeeting). Kwestie techniczne dotyczące drukarek fiskalnych (podłaczenie do komputera i konfigurację w programie sprzedażowym) realizujemy za pomocą programu Team Viewer. Oczywiście umożliwiamy stały dostęp telefoniczny do naszego specjalisty podczas procesu wdrażania kasy lub drukarki fiskalnej.
Co zawiera wdrożenie online kasy lub drukarki fiskalnej:
- wskazanie jak wykonać instalację urządzenia, a w przypadku drukarek fiskalnych także jej podłaczenie do komputera i konfigurację w programie sprzedażowym za pomocą programu Team Viewer i poprzez kontakt telefoniczny
- szkolenie z obsługi urzadzenia (sprzedaż z uwzględnieniem zakończenia paragonu poprzez płatność gotówką,kartą, przelewem itp;
sprzedaż z NIP nabywcy, korekty i anulacje paragonu, raporty dobowe i miesięczne za pomocą spotkania video (Messenger, Clickmeeting)
- szkolenie dotyczące programowania urzadzenia (towary/usługi - dla kas fiskalnych, ustawienia wifi itp.) za pomocą spotkania video (Messenger, Clickmeeting) i poprzez kontakt telefoniczny
- szkolenie z obsługi technicznej urządzenia (wymiana papieru, zasilanie itp.) za pomocą spotkania video (Messenger, Clickmeeting) i poprzez kontakt telefoniczny
- szkolenie z kwestii prawnych (pomyłki, zwroty itp.) za pomocą spotkania video (Messenger, Clickmeeting) i poprzez kontakt telefoniczny
- wskazanie informacji o dokumentacji do urządzenia (książka serwisowa, zgłoszenie itp.)
- przekazanie materiałów/instrukcji video

W przypadku chęci uzyskania dodatkowych wyjaśnień prosimy o kontakt.

tel. 22 741-23-85
email: prokas@prokas.com.pl